Case study

Zmieniliśmy zmywanie w przyjemne doznanie

Słowem wstępu

LAKMA to firma oferująca produkty marki Sidolux – uniwersalne środki czyszczące oraz specjalistyczne płyny do mycia podłóg. W związku z pojawieniem się nowego produktu do mycia naczyń – żelu Dish Spa, marka postanowiła powiedzieć o tym swoim kluczowym odbiorcom.

Cel:
Przygotowanie komunikacji informującej o nowych produktach i dotarcie z nią do kobiet powyżej 25. roku życia, mieszkających w miastach, miasteczkach oraz kupujących produkty gospodarstwa domowego.
Klient:
Lakma / Sidolux - Dish Spa
Zakres działań:

strategia komunikacjicontent marketingcopywritingvideo marketinggoogle adsinfluencer marketinglanding pagesocial mediakreacje graficznemailing i kampania programmatickampania display

Naszym głównym celem było wyszukanie potencjalnych klientów i dotarcie do nich z produktem Dish Spa. Zdajemy sobie sprawę, jak ważny jest dobry KV oraz przyciągające wzrok kreacje, dlatego postawiliśmy w komunikacji na mocne kolory i angażujące treści. 

Co zrobiliśmy dla naszego Partnera?

Zbudowaliśmy specjalny landing page dla produktów Dish Spa z przyciągającymi uwagę kreacjami graficznymi oraz treścią dopasowaną do produktu. Odpowiadaliśmy również za otoczenie technologiczne i przygotowanie techniczne.

Wykorzystaliśmy social media do zbudowania zaangażowanej społeczności wokół produktu. Influencer marketing prowadzony na Instagramie oraz reklamy sponsorowane na Facebooku pomogły dotrzeć z produktem do nowych odbiorców.

Wysłaliśmy również newsletter informujący o żelach Dish Spa oraz zaplanowaliśmy reklamę display dopasowaną do KV.

Rezultaty

0%

wzrost pulubień na facebooku

0K

wyświetleń filmu na YouTube

0%

współczynnik konwersji