Case study

Nowoczesny raport w technologii PWA

Słowem wstępu

Rossmann to jedna z największych sieci drogeryjnych w Europie, która od wielu lat stara się prowadzić swój biznes w myśl idei work-life-balance, stawiając swoich klientów oraz pracowników w centrum działań. Z powodu panującej pandemii i jej skutków, które można również zauważyć w środowisku biznesowym, firma Rossmann zdecydowała się po raz kolejny stworzyć raport odpowiedzialności społecznej W dobrym klimacie, nad którego realizacją czuwał zespół JU:.

Cel:
budowanie świadomości i wizerunku marki dbającej o klimat, tworzenie wartościowego contentu, budowanie zaangażowania wśród klientów
Klient:
Rossmann
Zakres działań:

koncepcja kreatywnaopracowanie contentuux/uiprojekt wwwweb developmentmobile development

Jesteśmy odpowiedzialni za stworzenie koncepcji kreatywnej raportu – zgodnej z zasadami UX, opracowanie contentu oraz za całościowe wdrożenie strony WWW – miejsca, gdzie dostępny jest raport. 

Dzisiaj coraz więcej osób przegląda Internet i robi zakupy w sieci, korzystając ze swojego smartfona. To skłoniło nas do  przygotowania raportu w technologii PWA (Portable Web App). Dzięki temu strona WWW działa szybko na smartfonach, a po załadowaniu jest dostępna również offline. 

Raport W dobrym klimacie można dodać w postaci skrótu do strony na smartfonie, podobnie jak do aplikacji Rossmann.

Google promuje strony stworzone w technologii PWA w wynikach wyszukiwania, co wpływa pozytywnie na wyniki wyświetleń raportu. Raport można zobaczyć tutaj.