Case study

Kompleksowe działania digitalowe dla branży budowlanej

Słowem wstępu

Sopro to europejska marka oferująca chemię budowlaną. Jej głównym wyzwaniem jest zbudowanie świadomości marki i produktów wśród swoich odbiorców, a także pozyskanie nowego ruchu.

Cel:
budowanie świadomości marki i produktów, tworzenie wartościowego contentu, budowanie zaangażowania w social mediach,generowanie ruchu online, pozyskiwanie leadów kontaktowych i wsparcie sprzedażowe dealerów
Klient:
Sopro
Zakres działań:

strategia komunikacjisocial mediakey visualprojekty graficznelanding pagewyszukiwarka produktowalokalizator punktów content marketingkampanie wizerunkowe i leadowe

Do naszych zadań należało zarówno stworzenie odpowiednich kreacji, jak i wartościowego contentu przyciągającego na stronę osoby zainteresowane tematyką budowlaną.

Zaprojektowaliśmy zgodnie z zasadami UX/UI dedykowane landing page produktowe.

Do promocji produktów marki Sopro i do budowy wizerunku wykorzystaliśmy w głównej mierze trzy kanały reklamowe: Facebook, GDN oraz YouTube.

Kampanie targetowaliśmy do osób zainteresowanych remontami oraz użytkowników, którzy byli już na stronie Sopro lub weszli wcześniej w interakcję z reklamą.

Rezultaty

0MLN

wyświetlenia we wszystkich kanałach

0

kliknięcia