Case study

Docieramy do nietypowych odbiorców

Słowem wstępu

Synthos AGRO to wiodący dostawca środków ochrony roślin, z którym na polu digitalu współpracujemy już od 2017 roku. Wyzwaniem dla tej marki jest stworzenie dopasowanej komunikacji dla bardzo nietypowej grupy odbiorców – rolnicy, sadownicy.

Cel:
Dotarcie z dopasowanym komunikatem online do rolników i sadowników.
Klient:
Synthos Agro
Zakres działań:

strategia i komunikacjacontent marketingcopywritingvideo marketingkampanie google ads i social adsstrony www i landing pagesocial mediakreacje graficznekonkursy i programy konsumenckiemailing i kampania programmaticpozycjonowaniekampanie displayraporty roczne i csr

Celem, do którego dążyliśmy było opracowanie spójnej, wielokanałowej komunikacji online tak, aby przynieść marce Synthos znaczące efekty.

Banner GDN
Banner GDN

Od nowa zbudowaliśmy stronę internetową, aby była bardziej funkcjonalna i profesjonalna. Strona WWW to nie tylko efektowne kreacje graficzne, lecz także działania SEO oraz otoczenie technologiczne i przygotowanie techniczne, które również zapewniliśmy.

Projekt strony głównej Synthos

Social media kojarzą się z nowymi technologiami, aplikacjami, budowaniem interaktywnych społeczności. Takie też jest nowoczesne agro. Wykorzystaliśmy kanał social media, aby potwierdzić rozwój i skok technologiczny branży oraz dotrzeć z komunikatem do rolników i sadowników, odróżniając profesjonalistów od hobbystów.

We współczesnej komunikacji internetowej obraz ma taką samą moc jak słowo, dlatego stworzyliśmy KV konkretnych produktów oraz kreacje, które odpowiednio dopasowaliśmy do kanałów online. Ponadto połączyliśmy je z angażującymi tekstami oraz poprowadziliśmy komunikację za pomocą newslettera i biuletynów informacyjnych.

Newsletter branżowy

CSR to również nasza działka. Podejście biznesu do tego zagadnienia jest częścią kompleksowej strategii. Ludzie chcą robić dobre rzeczy, sami często angażują się w wolontariat czy akcje pomocy, więc dlaczego im w tym nie pomóc?

Rezultaty

0%

wzrost polubień na Facebooku

0K

wyświetleń filmu na YouTube

0%

współczynnik konwersji