Aktaulności

Jak wejść sprawnie do digitalu? – artykuł Dominiki Dychy dla portalu Wirtualnemedia
16 grudnia 2021
Panuje błędne przekonanie wśród niektórych właścicieli firm, że ich biznes nie nadaje się do eCommerce, a branża nie sprawdzi się w digitalu. My – obalamy te mity. Rolnictwo, budowlanka, fashion – to nie ma znaczenia. Zawsze należy zacząć od indywidualnej strategii. A właściwie od trzech!Dobrym tego przykładem jest międzynarodowa marka Sopro, oferująca chemię budowlaną, z […]

Jesteśmy odpowiedzialni za projekt platformy contentowej dla marki Tauron
2 listopada 2021
Edukacja to ważny aspekt każdego biznesu, dlatego firma Tauron zleciła nam przygotowanie kompleksowej platformy contentowej. Miejsca, w którym użytkownicy mogą znaleźć w łatwy i przystępny sposób odpowiedź na nurtujące ich pytania, a także rozszerzyć swoją wiedzę, dzięki dostępnym tam e-bookom i wpisom blogowym. Naszą koncepcję komunikacji oparliśmy więc na 5 głównych przesłankach: Przesłanka 1. Jako […]

Realizujemy kampanię dla Madej Wróbel
2 listopada 2021
Dobry digital to smaczny digital, dlatego bardzo cieszymy się, że firma Madej Wróbel dołączyła do grona naszych Partnerów. Do zadań agencji JU: należy: Przygotowanie przemyślanej i zgodnej z brandingiem Partnera strategii komunikacji. Obmyślenie koncepcji kreatywnej – grafiki i content. Stworzenie strony www dopasowanej do KV. Prowadzenie działań w social media – Facebook i Instagram. Kampanie […]

Dzielimy się wiedzą w ramach Akademii Digitalu
2 listopada 2021
Kiedy nie wystarczają działania na 100%, działaj na 360! Posłuchaj darmowego webinaru Od strategii po efekt w digitalu, który poprowadziła Dominika Dycha – Head of Business Development w Digitree Group i JU:agencji – w ramach Akademii Digitalu. Z webinaru dowiesz się m.in.: 💡 Jak wyglądają kompleksowe działania digitalowe dla branży budowlanej? (Case study na podstawie […]

Rozmawiamy z Onetem – wywiad z naszą Head of Business Development
1 listopada 2021
Obecnie branża eCommerce przeżywa prawdziwy renesans. Z roku na rok powstaje coraz więcej sklepów oraz firm internetowych. Aby wyróżnić się pośród konkurencji, należy zmienić podejście do prowadzenia biznesu. Nie powinno się opierać całej strategii na technologii, czy wizerunku. Złotym środkiem jest inteligentne połączenie kompetencji analitycznych, technologii i kreatywności. Od czego więc najlepiej zacząć, aby osiągnąć […]