Edukacja to ważny aspekt każdego biznesu, dlatego firma Tauron zleciła nam przygotowanie kompleksowej platformy contentowej. Miejsca, w którym użytkownicy mogą znaleźć w łatwy i przystępny sposób odpowiedź na nurtujące ich pytania, a także rozszerzyć swoją wiedzę, dzięki dostępnym tam e-bookom i wpisom blogowym.

Naszą koncepcję komunikacji oparliśmy więc na 5 głównych przesłankach:
- Przesłanka 1. Jako marka chcemy być lepsi.
- Przesłanka 2. Opieramy się na wartościach.
- Przesłanka 3. Chcemy być lepsi i bardziej świadomi.
- Przesłanka 4. W sieci szukamy informacji, rozwiązań i nadziei.
- Przesłanka 5. Analiza SEO
Biorąc pod uwagę powyższe przesłanki, powstała nazwa serwisu – lepiej. Nazwa ta jest pewnego rodzaju obietnicą składaną klientowi. Platforma gwarantuje najlepsze treści i jednocześnie oferuje znalezienie rozwiązania problemu w myśl szerokiej idei „poprawy”.
Zobacz naszą realizację dla marki Tauron na lepiej.tauron.pl